Nuffnang Ads

Monday, August 10, 2015

Bukan rezeki

Petang smalam, i masak mee bandung. Saja nak makan sendiri. Ada lebihan, plan nak bawak opis ri ni. Buat breakfast pagi ni.

Malam tadi, siap2 tapau, buh dlm peti sejuk. Mee Kuning satu bekas, Kuah Bandung satu bekas and Rojak buah satu bekas. Esok pagi tinggal ambik dr peti ais ja. Sampai opis, boleh panaskan mee bandung guna microwave opis.

Tadi, masa keluarkan bekas2 makanan dari beg bekalan i...



Bekas pertama :

Rojak Buah... yummeh!

Bekas kedua:


Kuah Mee Bandung. Yeah... x sabo nak makan :-)


And bekas ketiga:





Sengkuang! Bukan Mee Kuning!!!! Argh!!!!!

Apparently, i salah amik bekas. I simpan mee kuning dalam bekas yg sama bentuknya ngan bekas buah sengkuang nih... huhuhuhu...takkan nak makan kuah bandung ngan sengkuang kot.... hahahaha...

Last2... ni la breakfast i...

biskut cecah latte

Baru plan tanak kuar lunch... tapi x pa...rojak buah ada... bleh tambah sengkuang kalo kuah rojak tu banyak. hahaha....

p/s: charger handphone pon tertinggal... adeh... memang monday blues ri ni...

12 comments:

  1. Kalau Yani dah lapau sangat, sengkuang dengan kuah bandung pun boleyyy je. Hehehehe......sedapnya rojak buah tu! Kuah rojak buat sendiri ke ST?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kekeke...dah makan rojak buah, setakat ni kenyang lg...x tau la petang kang lapo balik...

      kuah rojak beli ja yani... x pandai buat sendiri... heheheh...

      Delete
  2. akak....... awal2 baca da terbayang mee bandung ooh sedapnya....
    pengakhiranya mana mee????? heheh xpe la kak, balik kerja la baru makan mee bandung... hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaah...tu la pasal nani...x dop rezeki nk breakfast ngan mee bandung.

      Delete
  3. sedapnya rojak buah... terliurrr.. gulpp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...seminggu dua ni memang tetiap hari makan rojak buah...

      Delete
  4. Suspen je ape yg die bwk..sekali daaaaaa..sengkuanh plak..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki... balik umah mmg dinner mee bandung ja...

      Delete
  5. Hahaha lawak la nina.. sengkuang sapu kuah rojak sedap.. org Kedah kata sengkuang calit.. he he terliur la pulak

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg sedap sengkuang calit kak!

      Delete
  6. Hahaha ni lawak. Ngapain tak cek dulu. Tapi ratah sengkuang tu pun syiok! Cicah dengan kicap & gula. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngehngehngeh...nak cepat pg tu anita, yakin je bekas yg i amik tu mee kuning... skali sengkuang daaa...

      Delete