Nuffnang Ads

Monday, September 02, 2013

Off to Kuching

Tgh tunggu nk board masuk flight to kuching... Transit kat miri dulu... Cuaca nampak cerah... Harap2 cerah juga sepanjang perjalanan. Semalam punya flight banyak turbulance sampai air dlm cawan pun bleh terkeluar dr cawan... Hujan semalam... 

Ni naik ATR, kalo langgar air pocket.... Huhuhuhu... Mcm naik roller coster la rasa kat perut tu... 

Flight dah sedia menanti... 5.20 pm off to Kuching.

8 comments:

  1. Semoga slmt pergi n pulang ya Nina

    ReplyDelete
  2. eii..memang seram sejuk kalau naik flight terkena eddy turbulance or bad weather ni kan..byk kali dh t'kena mcm ni..pernah sekali tu tanya flight attandance pernah ke jadi gegar mcm ni kuat, dia kata ini pertama kali la..ya ampunnn..berderau darah rasanya...hehe..tiap kali naik flight mesti tawakkal byk2..mula la bca apa2 yg patut..hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu umie, seram... huhuhuhu

      Delete
  3. have a safe n fun journey kakak gigi manis =)

    ReplyDelete
  4. babaiii.. ida baru nak jenguk, awak dah ke kuching pulak. hhehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheheh... thanks for dropping by ida :-)

      Delete