Nuffnang Ads

Saturday, January 03, 2015

Dua sudu

Last thursday, family i buat bacaan yasin n tahlil ringkas. X buat kenduri besar2 pun... Cuma panggil ahli keluarga, pak cik n mak cik je. Lps isya, baru start bbq, main dish that nite.

I sibuk kt dapur dgn adik beradik i. Teringin nak makan puding yg adik i buat, maka i suruh la anak sedara i tolong ambilkan...

I said: Danial, tolong ambikkan puding hijau untuk cik nina... Cik nina nak dua sudu je...

Niat x mo makan benda manis banyak sangat... Tu yg nk dua sudu je tu...

And when he came back with the puding....

....


....


....


....


....


....


....





He literally put in dua sudu dalam mangkuk puding i. Hahahhaah... Sakit perut tau gelakkan dia... Lurus sungguh anak sedara i ni :-D

11 comments:

  1. Oh my. I pun akan jadi macam danial gak. 3 kali simulate dlm kepala, br paham. Lol.

    Simulation 1:
    Mcm danial buat.

    Simulation 2:
    Bawa puding dalam 2 sudu n bawa kiri kanan

    Simulation 3:
    Letakkan 2 sudu puding dlm mangkuk, seperti yang sepatutnya. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...yg no. 2 tu akak pon x terpikit... hehehhe...

      Delete
  2. Haha..kiut jek,betul2 mengikut arahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... dia x biasa kot sukatan 2 sudu tu... kita dah biasa masak, lain la kan...

      Delete
  3. Sweet Danial....hihi...brp tahun umurnya tu?

    ReplyDelete
  4. Haha... Buat saya ketawa di malam hari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i'm still laughing bila teringat cerita ni rina :-)

      Delete
  5. Haha. Comel sangat nihh.

    ReplyDelete
  6. comel hahahhahahahhaha

    ReplyDelete