Nuffnang Ads

Tuesday, August 05, 2014

After Raya

Assalamualaikum & Good Day Dear readers.

How was ur Hari Raya celeration? Baru habis bloghopping n baca entry kawan2 on raya. Alhamdulillah, nampaknya ramai yg semakain berfikiran positive dan kurang 'sentap' raya kali ni. Tahniah buat kawan2 TTC semua. Semakin tabah dan sabar, InshaAllah, ada ganjaran buat mereka yang redha...

Raya I tahun ni, alhamdulillah... setelah 3 tahun MDH asik kena keje masa raya, this year dapat cuti agak panjang jugak. So tahun ni beraya umah my parent. Seronok dapat berkumpul ramai2... jarang2 dapat kumpul semua (walaupun adik beradik 5 org je...huhuuuhu). Bila dah kumpul semua ni, memang seronok la sangat. Berborak sambil2 masak hidangan untuk raya. I miss those moment so much :-)

Aktiviti raya, macam biasa je...pi umah pak cik makcik sedara sume. Soalan cepu emas? Ada juga... x meriah la raya kalo tak de soklan2 gitu... heheheh...tapi alah bisa tegal biasa kan... x de sentap2 dah, alhamdulillah... kebanyakan yang jumpa pun mendoakan juga. Syukur... moga Allah makbulkan doa mereka dan kita...

OK...x leh lama2...banyak keje bila masuk opis nih. Nanti i update lagi k...

p/s: sapa dah abis puasa 6, selamat hari raya to u. Hhehehe...i baru start hari ke 2. AF macam dah nak menjenguk kalo tengok jadual ni... Harap2 sempat la i abiskan pose 6 ni...

23 comments:

  1. L pn raya kali ke 2 ni hehe.. Slamat hr raya ST maaf zahir batin. Alhamdulillah masyarakat semakin positif.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama la L, maaf zahir batin :-)

      Delete
  2. kak, sama la kita kak, ada je soalan cepu mas nak keje jawab...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo cepu emas tu betui2 emas, kaya dah kita nani... heheheh...

      Delete
  3. Selamat Hari Raya...Maaf zahir dan batin...semoga Allah memakbulakn setiap doa yg baik utk sweet

    ReplyDelete
  4. Aamiin..

    betul tu dear, me salah sorang..orang tanya @ tegur pasal soklan cepu mas tu x de sentap2..boleh jawab dengan cool..alah bisa tegal biasa.. :) lagipun bila kita sentap2 ni, salah satu sebab untuk stress sebab kita asik terpikir je..jadik kita buat relax je..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..moga Tuhan bagi kita kekuatan dlm perjuangan berTTC dan terus positif..

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya dear

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya ST... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya Ieda :-)

      Delete
  8. hee..same la..mmg tiap umah ade je soalan cepumas...
    tapi sib baik smua dlm soalan yg blh di terima, n x mengganggu pun.. tanya baik2 la kiranya.. heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan sue...kalo tanya baik2, jawab pon baik2 kan... heheheh...

      Delete
  9. Selamat hari raya nina,meriah jugak kumpul 5 beradik kan..akak 4 beradik pon dah kecoh mcm seploh orang..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan akak.... Lama x kumpul ramai2, mmg kecoh... Hehehe

      Delete
  10. Selamat hari raya kak :)
    Semoga segalanya dipermudahkan insyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ Teena, selamat hari raya to u 2 :-)

      Delete
  11. selamat hari raya kak.. maaf zahir batin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya dik :-) maaf zahir batin juga...

      Delete
  12. selamat hari raya ST :) ida kureng kene soalan pedas tahun ni sib baikk kkekeke ~

    ReplyDelete