Skip to main content

Kuching

This is my first time here, at Kuching n at Sarawak. Not for pleasure, mind u. For business. Ada meeting kt sini. Dtg skalik ngan 3 org anak buah kt opis.

Our flight depart frm klia on 7.20 pm. Alhmdulillah... smooth ride walaupun cuaca x begitu cantik. Dlm flight, perut dh berkeroncong... duduk seat belakang2... harus meleleh ayaq liur bila stewerdess tu hidangkn lauk untuk org2 seat depan dulu... waaa.... masa tu rasa mcm lambtnya stewerdess ni buat kijer.... bila sampai turn i, pilih ikan asam pedas n nasi, makan x pandang kiri kanan dah.... kejap jek licin. huhuhuhuhu.... padahal bukannya sehari x mkn....siap pi open house lg petang tu.... tak paham apsal i lapor sgt. Lps mkn, bantai main game kt tab ni... sampai la landing.


Mlm td x lh nk tido... may b sbb kalih tmpt kot... plus batuk still x baik lg... bangun a few times to drink thr cough syrup kasik lega sikit batuk nih. Subuh sini pkol 5.15 pg. So awal2 aku dh bangun.... sampai la skang. Okeh... nk siap2 kejap lagik afa bas amik pi office cawangan sini. Till then.... Have a blast monday everyone!

Comments

  1. welcome to Borneo..

    nanti ada masa boleh la jalan2 beli kek lapis sarawak/ikan terubok. Jangan lupa try laksa sarawak.

    ReplyDelete
  2. Ape lagi.. sambil menyelam sambil la minum air nanti. Heh heh heh. Take care babe :))

    ReplyDelete
  3. Tq B&C... Ptg tadik dh beli kek lapis. Esok kalo sempt carik ikan terubuk pulak...

    Sash, nyelam2 takut x timbul plak.... Huhuhuhu... U 2 take care dear...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Komen

Komen....comment. Comment: generally a verbal or written remark often related to an added piece of information, or an observation or statement (Wikitionary). Komentar : huraian, ulasan (yg mengandungi penjelasan, kritik, atau pendapat mengenai sesuatu perkara (Kamus Dewan Bahasa edisi ke-4) I suka tinggalkn komen kat blog orang. Hehehhehe…   Why? May be sebab I rasa if I leave a comment the writer would feel that ‘eh…ada jugak orang yg sudi baca apa yg aku tulis ni’. Coz I would feel that way when someone leave a comment in my blog. Even though you can check how many people hit your blog in the ‘Stat’, the feeling of having comments on your entries is different. I’m sure u akan rasa happy bila someone tinggalkan comment kat ur blog. Eh, x happy ke org tinggalkan komen? Sapa happy angkat tangan (I angkat tangan ni… hehehehe). Perhaps its human nature. Bila kita bercakap dengan orang, and orang beri respond, baru rasa ada interaction antara si ‘pencakap’ (erk! Terukn...

Give it some time

Someone said to me: "Tabahnya u... i yang baru setahun lebih kawin ni dah sesak jiwa di acu soalan2 sebegitu. I selalu sedih and menangis bila mengenangkan keadaan i ni" Tabah? Tabah kah i? Entah. Honestly i x label myself tabah. Sebab i always have a moment when tetiba rasa sayu mencucuk hati. And sometimes i do cry bila tetiba terusik rasa di jiwa. I am human. I have emotion. And emotion is something yang unpredictable. I just cry when i feel i want to. I just wallow in sadness if i feel i want to. It didn't do me good pun if i just bottle up my feeling inside. I pour down my feelings by crying my eyes out, and sharing my thought with my hubby. And I'm lucky to have such a strong support from my hubby and family (mine n in laws). I can't ask for more. Mungkin u cakap i tabah sebab u tak nampak i nangis guling2 masa my 1st and 2nd IVF fail. And may be sebab u tak perasan muka i merah bila sorang hamba Allah yg tak sayang mulut tanya i "Ko tak subur ...

Mood Tak Sabar

Been reading other's people experience about it... and everytime membaca catatan mereka, semakin rasa sebak dan teruja. Ya Allah... begitu melonjak-lonjak perasaan ku ini... terasa lambatnya masa berlalu... . Counting days.... Anyway... semalam jumpa doc cantik. Ramai sungguh patient doc. I was the 16th. Dekat pkol 1.30 pm baru masuk jumpa doc (well...sampai pon lambat kan...memang la no 16 jawabnya... hehehehe). Masuk2 jumpa doc, doc pun kata, lamanya tak jumpa. Heheheh...berehat doc... so check up macam biasa and get her advice. Doc prescribed ubat, then balik umah lps amik ubat. Need to remind myself - ini hanya usaha. Allah jua yg tentukan segalanya. Semoga Allah permudahkan semua urusanku yang satu ini.... Amin...